• عنوان دومین مطلب آزمایشی من

    این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

    زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

    همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • ۱۶ Comments
    • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
      این یک نظر آزمایشی است.

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/PoGpnWW7GGs

    • کوشا ساعی

      کوشا ساعی

      ولی این یکی دیگه یه نظر آزمایشی نیست😔😂✨

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/2RzTcVCOC_U

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      @.....@ یعنی چی؟؟؟ یاا خدا روح زده شدهههTT0TT!!!! نههههههههههههه😭😭😭 من فیلم ترسناک خدایا غلط کنم ببینممم نهههه!!!!😭😭😭😭😭😭

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/2RzTcVCOC_U

    • کوشا ساعی

      کوشا ساعی

      نترس کوشا ساعی مهربونه کاریت نداره

      اومده بر خلاف همیشه نظر غیر آزمایشی بده بعد بره😔😂

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/aZfSvsQ3-uE

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      @.......@ خاعک به سرم 😭😭😭داییی من دیگه بترکم اگه کنارت فیلم ترسناک ببینمم😭😭😭اومااااا کجاییی این کیهه!!!😭😭😭هپیلیییی کجاییی؟؟؟

      =v= شیطونه میگه روح هارو احضار کنمااا!!! :/ پراممم نههههه😭😭😭می ترسمممم😭😭😭😭میدم مار های کبرا بخورنت!!!@~@\!!😭😭 نووووو اوناهم ترسناک بودن تو اون فیللم ترساکهههه!!!/😭\ من خابم نمی برههههه!!!! عین چوسوفیل دارم بندری میرم 0-0....

      .". ننه این اولین باره روح و جن یه کوشا ساعی داره تو توهماتم میبینم حرف میزنه جز سلام عیلکم@@/ کی هستی@..@!!!! بهت نون قندی میدمااا!!!@~@!!!

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/aZfSvsQ3-uE

    • کوشا ساعی

      کوشا ساعی

      اروووم باش کاپکیکیییی😂✨

      نهههه نمیخواد روح احضار کنی😂😨

      مارای کبری قرارداد بستن کوشاهای ساعی رو نخورن😔😂

      ازونجایی که نون فندی دوست دارم میگم کیم😔😂

      پوشینم😔😂

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/fZ43rm7CrQE

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      @..............@!!!!!

      😭!!!!!

      @@/ جلللل

      O-o ملتونی تویی؟؟ OO{ چرا یهو کوشا ساعی شدی@..@!!!؟ چطوری@@/؟؟؟ .----. علللل /;0;\!!!!این وبمو چطوری 0-0....اومااا😭😭😭اینجااا روح زده شده دیگه کاملاا کمکککککککککککک/😭😭\

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/fZ43rm7CrQE

    • کوشا ساعی پوشین زاده

      کوشا ساعی پوشین زاده

      میوووو نمیدونم میخواستم ببینم کوشا ساعی بودن چه حسی داره😂

      ام کافیه از توی اکانتت خارج شی

      بعد وقتی میخوای توی وبلاگ کسی نظر بدی میزنه که ارسال نظر ازاده و …

      خلاصه میتونی اونوقت اسمتو هرچی میخوای بذاری و دیگه تبدیل به کوشا ساعی بشی😔😂

      با این وبت یه نظر دادی تو وبم میو منم فالوش کردم😌😂

      نههههه اینجا روح زده نشدهههه😂🤧

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/PwIFYpLFhns

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      @~@جلللل سوکته کوبیه ا کردم-0-!!!

      😂جللل ملتونیی از دست تو واقعا چرا 😭😭نروووو...@..@!!! :{ چطوری بی ملتون طاقت بیاریمم😭😭!!!پس این آخرا انسان مالتی و میلتون رو رها کرد😭!!! نههههعععععع/😭\!!!!

      😭شدهه!! از صبح تا شب نگاه کن!! کسی نیست :{... واقعا دلم بعضی وقتا بدجوری از بیان میگیره T..T ففف~~

      😭جلللل خانه ارواح بود الان ارواح هم توش راه هم میرن@@/....

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/PwIFYpLFhns

    • میوووو شرمنده😂🤧

      😂✨

      میوووووو من جایی نمیرمممم هستمممم😂

      نه رهاشون نکرد اون هنوزم دوسشون داره و ازشون نگهداری میکنه میو😌✨

      هی میو میدونم چی میگی🤧

      یو هاهاهاها من روح کوشا ساعیممم😂

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/vdFg_Fv-qhI

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      😭 دلم خیلی برات تنگ میشه میلتونی واقعا میگم اگه می تونی  یه وب دیگه بزن😭😭چون جاتو واقعا کسی نمی تونه جز خودت پر کنه!!😭

      😭تو حتی روح یه پیشی یا هر کس هم بشی بازم خودتی میلتونی!😭😭یه پیشی دوست داشتنی ...😭😭😭واقعا چطوری از فردا ببینم بازم یکی میره وبش تو وا و پودر میشه!!!...😭😭😭

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/vdFg_Fv-qhI

    • میوووووو اخه مگه دارم میرم جایی که دلت تنگ میشه؟😂🥲

      خب… اگر باعث میشه خیالت راحت شه

      من یه وب دیگه از قدیم داشتم الان با محسن دوتایی ادمینشیم 

      روح پیشی؟😂👻

      میوووو بیا بغلم ببینم اینجوری نمیشه اروم نمیشی ฅ^•ﻌ•^ฅ

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/y1rgpuDyAho

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      😭 اره..😭😭😭😭😭

      😭میدونم یعنی توش هستی~😭~??

      😭روح پیشی دردناکهههه!!!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

      /😭\ نمیشمممممممممممم حس می کنم حتی بغلتم کنم فردا کنارم محو میشی!!!😭😭😭😭😭😭

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/y1rgpuDyAho

    • sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ☺︎︎

      sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ☺︎︎

      و وبی که الان دارم باهاش نظر میدم همون وبه میو

      الان بهتر شد؟😌

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/mWlK4uei8us

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      😭 اوهوم...ولی دلم پیشی موخواددد!!!😭😭😭😭

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/mWlK4uei8us

    • ولی خو منکه همینجام😂✨

      اوهوم میو البته یکم دیر به دیر بهش سر میزنم ولی هستم

      لا اله الا الله من محو نمیشم میو😂😐💔

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/n57jWoaCJ-8

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      😭 امیدوارم همیشه باشی!!!

      ~😭~ حس یه کاپ کیکه پودر شده دارم 0-0....که داره خودشو میکشوته که برسونه خودشو @..@...

      😭خدارو شکرررر/😭\

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/n57jWoaCJ-8

    • 🥺🤍

      اخی نه تو یه کاپکیک سرحال و خوشمزه ای و الانم قراره دیگه ناراحت نباشی😌😁

      میو😻😂

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/wvNI95buZbw

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      🍓🥺😭😭😭😭😭😭😭ییییییییییییییییییییییییییییییییی

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/wvNI95buZbw

    • میو من میرم بخوابم😂😌

      شبت بخییییر😻🌠

      خوابای خوب ببینی😁✨

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/iDWUBaJCrqk

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      😭 شبت بخیررر ملتونی!! خواب ستاره بارون ببینی!!!😭\

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/iDWUBaJCrqk

    • 𝔾𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕂𝕚𝕥𝕥𝕪

      𝔾𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕂𝕚𝕥𝕥𝕪

      سلاااام میو

      چطوری خوبی؟

      اومدم بهت سر بزنم😌✨

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/IivdcYoCyyU

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      🥺🤍 پیشی فقط تو از قدیمی ها هنوز پیشمی..🥺ففف مرسی که هستی😭😭

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/IivdcYoCyyU

    • 𝔾𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕂𝕚𝕥𝕥𝕪

      𝔾𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕂𝕚𝕥𝕥𝕪

      میووووووو وظیفمه که باشم😌🤍

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/hxqXTL5lS2s

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      .🥺 ففف نه وظیفت نیست موندنت یه دنیا ارزشمنده!

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/hxqXTL5lS2s

    • 𝔾𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕂𝕚𝕥𝕥𝕪

      𝔾𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕂𝕚𝕥𝕥𝕪

      نه میو وظیفمه😌✨

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/ePC8Va2Y4VY

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      🥺🤍 پیشی اشتباه کردم وارد وب قبلیم شدم ..خیلی ناراحتم میکنه...🥺ففف

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/ePC8Va2Y4VY

    • 𝔾𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕂𝕚𝕥𝕥𝕪

      𝔾𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕂𝕚𝕥𝕥𝕪

      اخی میو ناراحت نباش 🤧 ฅ^•ﻌ•^ฅ

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/WTJoMlt4OHI

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      پیشیی😢تو کجایی؟؟

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/WTJoMlt4OHI

    • 𝔾𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕂𝕚𝕥𝕥𝕪

      𝔾𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕂𝕚𝕥𝕥𝕪

      چشم میو میام اونجا😌😂

      افرین چه خوب😻✨

      اوهوم میو ادرسشو دارم اومدم😌

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/psb41dN8Pvk

    • 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

      😂ببخشید پیشی درست شد بیا این وبم گوله شیمی من~T3T~!!!

      😂مرسیی عزیزکم

      short link for it

      لینک بلاگ/post/2/psb41dN8Pvk

    • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
      شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
      <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
      تجدید کد امنیتی